جابوگرام
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ به پرسش های متداول

لطفا قبل از ارسال هرگونه تیکت پشتیبانی بخش سوالات متداول را به دقت مطاله بفرمایید. با تشکر

حساب کاربری

سه حساب کاربری مختلف برای مشترکان جابوگرام وجود دارد که عبارتند از:

  • حساب کاربری مشترکان
  • حساب کاربری فروشندگان
  • حساب کاربری همکاران فروش

بله

۱- جهت ویرایش مشخصات حساب کاربری قبل از هر چیزی با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود وارد جابوگرام شوید.

۲- جهت ویرایش بر روی نام کاربری خود در سربرگ سایت کلیک نموده و سپس پروفایل را انتخاب بفرمایید تا امکان ویرایش مشخصات برای شما فراهم شود.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید.

بله. کاربران بعد از ورود به حساب کاربری خود با کلیک بر روی نام کاربری در سربرگ سایت و انتخاب سفارشات می توانند سفارش های خود را مشاهده نمایند.

روند ثبت سفارش

فعلا تا فعالسازی کامل پرداخت در محل می توانید از سرویس های شهر به شهر جابوگرام استفاده نمایید.

1- وارد حساب کابری خود شوید.

۲- محصول مورد نظرتان را انتخاب و بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک نمایید.

شما می توانید بعد از ورود به حساب کاربری از بخش سفارشات درخواست خود را لغو کنید.

در حال حاضر فقط به روش پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

1- پست

۲- باربری: اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین( مثل ماشین لباسشویی ، یخچال ، ظرفشویی …) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

باربری یا ماموران ارسال جابوگرام تنها مسئول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

در مرحله پرداخت سریال کارت یا کد هدیه را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.

پاسخ سوال خود را پیدا نکردید؟